Перейти до основного вмісту

 Критерії оцінювання з інформатики 8-11 класи

Рівні початкового охоплення

Балі

Характеристика учнів

Початковий

1

Учень (учениця): завоїв знання у формі креміх factiv; за допомогою користувача рятувальних робіт та з метою інформування об'єктів; Знати правила недбалої поведінки під час години роботи в комп'ютерному класі.

2

Вивчати: вчити і бачити інформаційні об'єкти, пояснювати їх вибір і створювати знання про них у фрагментах; За допомогою читача фрагментарно вискоуче окремі навчальные завдання та практики роботи на ком'ютері, толежать помілки.

3

Учень (учениця): с домошкою вчітеля відтворю незначну частину навченого матеріалу (менше половини); відповідє на запоставня, что повідіть ослівіді відповідіді; навчальні завдання виконуее fragmentарна за святної домочи вчитель; вимагають постійної активізації та допомоги; Методи практичної і пізнавальної діяльності (практичні та інноваційні зміни і навігація) знаходяться ще на рівні копіювання методу діяльності.

Середній

4

Учень (учениця): с допомою вчітеля відтворює знажну частину начального матеріалу (більше політини); у Відповідьох можна допустити милосердя;

за значну допомогу переможця переможця, прийняття милосердя; maje elementarni, nestijki navichki roboti na kom'yuteri; Для інструктажу і за допомогою користувача фрагментарно потрібна практична робота, що вимагає детального пояснення і допуску.

5

Учень (учениця): самостійно, але не повно, видворює знажную частність научального матеріалу; Зрозуміти базові уявлення інформатики з додатками можна за допомогою пояснення читача, входу на блок живлення; за допомогою читача «Вікна навчальных завдач» з частими поясненнями, визнанням милосердя; Для отримання докладних інструкцій і за допомогою Запитувача потрібна практична робота, без пояснення своїх дій, допускаючи милосердя.

6

Учень (учень): самостійно виправдовуючи знажну частність нашального матеріалу, відповідь будує у своїй діяльності, ілюструє і власнимі бутцамі; за допомогою читача Вікона архієпископу було дано достатні пояснення, поблажки до милосердя; maje stijki navichki vikonannya elementarnykh diy z opratsyuvannya danih na komputeri; методи навчальної та пізнавальної діяльності затягуються завданням ситуації; Вона вимагатиме стимуляції допомоги читача, якщо вона самодостатня.

Доступні

7

Навчальна (учня): самостійне створення основного матеріалу з неточностями, застій у вивченні необхідної термінології, замість того, щоб спрямовувати додаток на підтвердження співочих тверджень; To plain and obruntovuje sposobi vikonannya navchalnykh zavdanya, analyzuje otrımını rezıdannya, robitı nepovni visnovki s domomoj vıtıtel, vikoristovýje rizni dzherela vidomostey dlya vikonannya navchalnykh zavdannya; практична робота на комп'ютері по відео самостійно за інструкцією; самостійна корекція порядку читача.

Доступні

8

Навчання: створювати власний матеріал у минулому житті, не руйнуючи логічних зв'язків, тлумачити та деталізувати харчування, визначення термінів та розуміння; За незначної допомоги читача він зміг розвинути свій власний світ; самостійно знаходити необхідні умови, систематизувати і використовувати їх; Самотужки він зміг знайти і виправити надбавку до надбавки. Найкращий практичний спосіб побачити основні дії компанії – скористатися даними на комп'ютері; Самостійно практично працювати за допомогою початкових програм, аналізувати отримані результати, своєчасно коригувати отримані переваги.

9

Навчання (учень): велика кількість матеріалу і підтримки на основі харчування, наочного доказу самостійної і правильної аргументації; самостійно сформулювати мету вихідного завдання, отримати форму представлення результату та необхідні умови; Стверджується, що є раціональний спосіб прийняти правильне рішення, переконатися у відсутності реальної вигоди, знайти і виправити дозвіл на отримання прибутку.

Високий

10

Учень (учениця): системно-відтвойся начнальный матеріал у межах програмами; daje povni, zmistovni vidpovidi na stavaní zapitani; Робіть логічні висновки, обґрунтовані свої думки, висуває припущення; В основу «Вікнує різні типи начальных и жіттівых завдан» (як типове, так і нестандартне, творче) ґрунтується на амурі вчителя, розробляється алгоритм пропаганди вчителя, розробляється новий спосіб розвитку розповіді вчителя; Для пошуку додаткових документів для побудови вірусів і даних, а також для надання інформації про структуру системи, можливості надання інформації та можливості надання інформації логічним чином; Самостійно приймати рішення, прогнозувати наслідки поведінки дитини за незначну допомогу дорослим.

11

Учень (учень): логічно і сведемленно вивчене научальный матеріал у межах научальной пропрограмами з інформатики; обрунтовано відповідає на запітанні; аргументується знання нестандартних ситуацій;

раціональний комп'ютер і комп'ютер для розвитку скорочення, зв'язку з використанням даних, жарту, зустрічі, данини і передачі; Крім виявлення проблем і їх розробки, формулювання гіпотез

12

Навчання (студент): може бути системним, локальним знанням в області науки і в межах основних програм з інформатики, які, як відомо, визнаються в стандартних і нестандартних ситуаціях; Самостійно планувати для спеціального офіцера виконання початкової діяльності та оцінку її результатів, приймати рішення, приймати рішення, розвивати необхідне вміння працювати в невеликій кількості способів, прилаштовувати методи діяльності до аналогу в нових ситуаціях.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  Критерії оцінювання з курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи НУШ Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти розроблено на основі наказу Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-ти бальною шкалою. Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами. Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий. І  початковий рівень, коли у результаті вивчення навчального матеріалу учень: •    називає об’єкт вивчення (правило, вираз, формули, геометричну фігуру, символ тощо), але тільки в тому випадку, коли цей об’єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонована йому безпосередн...
  Критерії оцінювання знань учнів з технологій Рівні навчальних досягнень Бали Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) Початковий 1 Учні можуть розпізнавати деякі об’єкти вивчення (матеріали, інструменти, моделі тощо) та називають їх (на побутовому рівні) 2 Учні описують незначну частину технологічних об’єктів; частково розпізнають інструменти та обладнання для виконання практичних робіт 3 Учні мають фрагментарні уявлення з предмета вивчення (обізнані з деякими технологічними поняттями); з допомогою вчителя виконують елементарні практичні завдання; використовують за призначенням робочі інструменти та обладнання Середній 4 Учні знають окремі відомості, що стосуються технологічних об’єктів; застосовують елементарні прийоми роботи інструментом 5 Учні відтворюють навчальний матеріал, необхідний для виконання практичних робіт, з допомогою вчителя; виконують окремі технологічні операції з недоліками; частково володіють прийомами роботи інструментом 6 Учні самостійно відтворюют...
  Оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ-   Мистецька освітня галузь (згідно наказу МОН від 02.08.24 №1093) Бали ГАЛУЗЕВІ  КРИТЕРІЇ Група1.Пізнання мистецтва,художнє  мислення. Група2.Художньо-творча діяльність, Мистецька  комунікація. Група3.Емоційний досвід,художньо- естетичне ставлення.   Учень /учениця: описує твір за зразком чи за допомогою запитань вчителя, дає часткові відповіді на прості запитання за змістом почутого / побаченого, припускається помилок Учень /учениця: виконує частину завдань за поданим зразком лише з допомогою вчителя. Учень / учениця: виявляє емоційність (словами/рухами) під час сприймання певних творів мистецтва та/або мистецької діяльності лише в окремих ситуаціях.   2 Учень / учениця: описує твір за зразком чи за допомогою запитань вчителя, дає часткові відповіді на прості запитання за змістом почутого / побаченого, припускається незначних помилок. Учень / учениця: виконує частину завдань за поданим зразком з ...