Критерії оцінювання з інформатики 8-11 класи
Рівні початкового охоплення | Балі | Характеристика учнів |
Початковий | 1 | Учень (учениця): завоїв знання у формі креміх factiv; за допомогою користувача рятувальних робіт та з метою інформування об'єктів; Знати правила недбалої поведінки під час години роботи в комп'ютерному класі. |
2 | Вивчати: вчити і бачити інформаційні об'єкти, пояснювати їх вибір і створювати знання про них у фрагментах; За допомогою читача фрагментарно вискоуче окремі навчальные завдання та практики роботи на ком'ютері, толежать помілки. | |
3 | Учень (учениця): с домошкою вчітеля відтворю незначну частину навченого матеріалу (менше половини); відповідє на запоставня, что повідіть ослівіді відповідіді; навчальні завдання виконуее fragmentарна за святної домочи вчитель; вимагають постійної активізації та допомоги; Методи практичної і пізнавальної діяльності (практичні та інноваційні зміни і навігація) знаходяться ще на рівні копіювання методу діяльності. | |
Середній | 4 | Учень (учениця): с допомою вчітеля відтворює знажну частину начального матеріалу (більше політини); у Відповідьох можна допустити милосердя; за значну допомогу переможця переможця, прийняття милосердя; maje elementarni, nestijki navichki roboti na kom'yuteri; Для інструктажу і за допомогою користувача фрагментарно потрібна практична робота, що вимагає детального пояснення і допуску. |
5 | Учень (учениця): самостійно, але не повно, видворює знажную частність научального матеріалу; Зрозуміти базові уявлення інформатики з додатками можна за допомогою пояснення читача, входу на блок живлення; за допомогою читача «Вікна навчальных завдач» з частими поясненнями, визнанням милосердя; Для отримання докладних інструкцій і за допомогою Запитувача потрібна практична робота, без пояснення своїх дій, допускаючи милосердя. | |
6 | Учень (учень): самостійно виправдовуючи знажну частність нашального матеріалу, відповідь будує у своїй діяльності, ілюструє і власнимі бутцамі; за допомогою читача Вікона архієпископу було дано достатні пояснення, поблажки до милосердя; maje stijki navichki vikonannya elementarnykh diy z opratsyuvannya danih na komputeri; методи навчальної та пізнавальної діяльності затягуються завданням ситуації; Вона вимагатиме стимуляції допомоги читача, якщо вона самодостатня. | |
Доступні | 7 | Навчальна (учня): самостійне створення основного матеріалу з неточностями, застій у вивченні необхідної термінології, замість того, щоб спрямовувати додаток на підтвердження співочих тверджень; To plain and obruntovuje sposobi vikonannya navchalnykh zavdanya, analyzuje otrımını rezıdannya, robitı nepovni visnovki s domomoj vıtıtel, vikoristovýje rizni dzherela vidomostey dlya vikonannya navchalnykh zavdannya; практична робота на комп'ютері по відео самостійно за інструкцією; самостійна корекція порядку читача. |
Доступні | 8 | Навчання: створювати власний матеріал у минулому житті, не руйнуючи логічних зв'язків, тлумачити та деталізувати харчування, визначення термінів та розуміння; За незначної допомоги читача він зміг розвинути свій власний світ; самостійно знаходити необхідні умови, систематизувати і використовувати їх; Самотужки він зміг знайти і виправити надбавку до надбавки. Найкращий практичний спосіб побачити основні дії компанії – скористатися даними на комп'ютері; Самостійно практично працювати за допомогою початкових програм, аналізувати отримані результати, своєчасно коригувати отримані переваги. |
9 | Навчання (учень): велика кількість матеріалу і підтримки на основі харчування, наочного доказу самостійної і правильної аргументації; самостійно сформулювати мету вихідного завдання, отримати форму представлення результату та необхідні умови; Стверджується, що є раціональний спосіб прийняти правильне рішення, переконатися у відсутності реальної вигоди, знайти і виправити дозвіл на отримання прибутку. | |
Високий | 10 | Учень (учениця): системно-відтвойся начнальный матеріал у межах програмами; daje povni, zmistovni vidpovidi na stavaní zapitani; Робіть логічні висновки, обґрунтовані свої думки, висуває припущення; В основу «Вікнує різні типи начальных и жіттівых завдан» (як типове, так і нестандартне, творче) ґрунтується на амурі вчителя, розробляється алгоритм пропаганди вчителя, розробляється новий спосіб розвитку розповіді вчителя; Для пошуку додаткових документів для побудови вірусів і даних, а також для надання інформації про структуру системи, можливості надання інформації та можливості надання інформації логічним чином; Самостійно приймати рішення, прогнозувати наслідки поведінки дитини за незначну допомогу дорослим. |
11 | Учень (учень): логічно і сведемленно вивчене научальный матеріал у межах научальной пропрограмами з інформатики; обрунтовано відповідає на запітанні; аргументується знання нестандартних ситуацій; раціональний комп'ютер і комп'ютер для розвитку скорочення, зв'язку з використанням даних, жарту, зустрічі, данини і передачі; Крім виявлення проблем і їх розробки, формулювання гіпотез | |
12 | Навчання (студент): може бути системним, локальним знанням в області науки і в межах основних програм з інформатики, які, як відомо, визнаються в стандартних і нестандартних ситуаціях; Самостійно планувати для спеціального офіцера виконання початкової діяльності та оцінку її результатів, приймати рішення, приймати рішення, розвивати необхідне вміння працювати в невеликій кількості способів, прилаштовувати методи діяльності до аналогу в нових ситуаціях. |
Коментарі
Дописати коментар